Gluteeniton elämä 3/2019: Onko sukusi testattu?

• Julkaistu
  • Teksti Keliakialiitto

Gluteeniton elämä 3/2019 on julkaistu. Tuoreen lehden aiheina ovat muun muassa syyskuun alussa järjestettävä valtakunnallinen keliakiaviikko, Kaapo Kakon antama upea näkyvyys keliakialle, Keliakialiiton uudet jäsenten verkkoluennot sekä Oulun gluteenittomat ravintolat ja kahvilat.

Keliakiaviikon teemana on "Oivalla oireet, kesytä keliakia". Syyskuun 2.-8. päivinä järjestettävä keliakiaviikko tuo keliakian moninaisia oireita esiin. Toiveena on, että vielä diagnosoimattomat 70 000 suomalaista keliaakikkoa osaisivat huomioida, olisiko erilaisten oireiden taustalla keliakia. Lehden artikkelissa muistutetaan myös keliaakikon lähisukulaisten testaamisen tärkeydestä. Keliakiayhdistykset järjestävät keliakiaviikolla apteekkitapahtumia ympäri Suomen.

Lehdessä palataan myös G-festien sekä Lautasella-messujen tunnelmaan ja puhutaan muun irtokarkkien ostamisesta.

Jäsenet voivat lukea lehden myös verkossa kirjautumalla Keliakialiiton jäsensivuille.

Gluteeniton elämä -lehti jäsenille

Gluteeniton elämä -lehti on 5 kertaa vuodessa ilmestyvä Keliakialiiton jäsenlehti. Lehden lisäksi 25 euron vuosimaksulla saa muun muassa sähköisen uutiskirjeen, jäsenetuja, Keliakialiiton verkkosivujen vain jäsenten artikkeleja sekä asiantuntijapalveluita. Keliakialiittoon ovat tervetulleita kaikki gluteenittomuudesta kiinnostuneet sekä gluteenitonta ruokavaliota noudattavat ja heidän läheisensä.

Liity tästä Keliakialiiton jäseneksi.

Gluteeniton elämä 4/2019 ilmestyy 10.10. ja 5/2019 28.11.