Haemme Keliakialiittoon Tampereelle toiminnanjohtajaa

Uutisen tyyppi: Uutinen

Toiminnanjohtaja työskentelee Keliakialiiton keskustoimistolla Tampereella. Työ alkaa 1.3.2020 tai sopimuksen mukaan.

• Julkaistu
  • Teksti Keliakialiitto

Vastaat järjestön toiminnan johtamisesta, kehittämisestä, strategiasta ja taloudesta. Olet valmis luotsaamaan yli 40-vuotiasta järjestöä uudelle vuosikymmenelle. Tärkeä osa työtäsi on henkilöstöjohtaminen, yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja verkostoituminen. Teet yhteistyötä järjestön hallituksen, muiden järjestöjen, terveydenhuollon, kaupan ja ravintola-alan ammattilaisten sekä muiden sidosryhmien kanssa.

Edellytämme tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, aikaisempaa kokemusta esimies- ja johtamistehtävistä asiantuntijaorganisaatiossa, kokonaisuuksien hallintaa ja strategista ajattelua. Sinulla on innovatiivinen ote ja hyvät vuorovaikutus- ja henkilöstöjohtamistaidot. Arvostamme terveydenhuoltoalan koulutusta, järjestötyön ja STEA-rahoitusjärjestelmän tuntemusta.

Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen työn osana moniammatillista, osaavaa asiantuntijatyöyhteisöä vahvasti kehittyvässä valtakunnallisessa potilasjärjestössä, jonka keskustoimisto on Tampereella.

Lähetä hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi talouspäällikkö Eija Leppäkynnäkselle viimeistään 28.1.2020 osoitteeseen eija.leppakynnas@keliakialiitto.fi. Otsikoi sähköpostisi "Toiminnanjohtaja Keliakialiittoon".

Lisätietoja tehtävästä antaa Keliakialiiton varapuheenjohtaja Annikki Soudunsaari, p. 041 506 2844 (pe 17.1. klo 9–11 ja to 23.1. klo 9–11). Hakijoita voidaan haastatella jo ennen hakuajan päättymistä.

Keliakialiitto on valtakunnallinen potilasjärjestö, jonka tavoitteena on edistää keliakiaa ja ihokeliakiaa sairastavien sekä muiden gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien henkilöiden ja heidän läheistensä hyvinvointia. Keliakialiitto vaikuttaa yhteiskunnassa aktiivisesti siihen, että keliakiaa sairastavilla ja muilla gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevilla on hyvät edellytykset hoitaa sairauttaan ja elää täysipainoista elämää. Keliakialiittoon kuuluu 30 paikallista keliakiayhdistystä, joissa on jäseniä 21 000.

Lisätietoja Keliakialiitosta: keliakialiitto.fi, @keliakialiitto (Facebook, Twitter, Instagram)

Haku päättyy: 28.1.2020, työsuhde: vakituinen, työn laatu: kokopäiväinen, työ alkaa: 1.3.2020 tai sopimuksen mukaan, sijainti: Tampere, toimiala: järjestö