Medialle ja yhteistyökumppaneille

Keliakialiiton viestintä palvelee toimittajia haastateltavien asiantuntijoiden ja keliaakikoiden ja muusta syystä gluteenitonta ruokavaliota tarvitsevien löytämiseksi. Keliakialiiton asiantuntijoiden yhteystiedot löytyvät täältä.

Keliakia, ihokeliakia ja gluteeniton ruokavalio

Tietoja keliakiasta, ihokeliakiasta ja gluteenittomasta ruokavaliosta löytyy verkkoivuiltamme ja oppaistamme.

Oppaitamme voi tilata verkkokaupastamme.

Uutiset ja kannanotot

Keliakialiiton uutiset ja kannanotot löytyvät kohdasta Keliakialiiton uutiset.

Keliakiaviikko

Viikolla 36 järjestettävä keliakiaviikko on Keliakialiiton ja keliakiayhdistysten vuoden päätapahtuma. Vuoden 2021 keliakiaviikon teemana on Kokataan yhdessä gluteenitonta. Keliakiaviikko järjestetään 6.12.9.2021. Lisätietoja keliakiaviikon teemasta ja tapahtumista löytyy osoitteesta keliakialiitto.fi/keliakiaviikko.

Messut

Keliakialiitto ja Messukeskus järjestävät I love me -messuilla I love gluten-free -alueen 22.24.10.2021. Messut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa. Erityisruokavalioihin keskittyvät Lautasella-messut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 9.10.4.2022. Lisätietoja messuista ja näytteilleasettamisesta löytyy osoitteesta keliakialiitto.fi/messut.

Gluteeniton elämä -lehti

Gluteeniton elämä -jäsenlehti ilmestyy viisi kertaa vuodessa. Lue tästä Gluteeniton elämä -lehden artikkeleita.

Ilmoittaminen Gluteeniton elämä -lehdessä.

Logot ja kuvat

Logoja ja kuvia voi pyytää sähköpostitse hanna.parviainen@keliakialiitto.fi.

Somekanavat

Seuraa meitä myös somessa: Facebook, Twitter, Instagram.