G-fest

G-fest on kaikille keliakiayhteisön vapaaehtoisille suunnattu valtakunnallinen koulutustapahtuma, joka kerää vuosittain yhteen vapaaehtoistoimijamme ympäri Suomen. Tapahtuman ohjelma koostuu luennoista, työpajoista ja yhdessäolosta.

G-festin keskiössä on Keliakialiiton piirissä tehtävä vapaaehtoistoiminta. Tapahtuman koulutusten aiheina ovat monet ajankohtaiset teemat. Koulutuksissa kehitetään yhdistystoiminnan taitoja, ammennetaan uutta osaamista ja ideoidaan yhdessä toiminnan tulevaisuutta. Tietotaitojen kehittämisen ohella ohjelmaan kuuluu hyvinvoinnin edistämistä ja keskinäistä verkostoitumista.

Vuoden 2022 G-fest-tapahtuma pidetään 24.-25.9.2022

Tarkemmat tiedot ja ohjelma julkaistaan kevään 2022 aikana.

Tervetuloa mukaan!

Ensimmäisen G-festin tunnelmia

Keliakialiitto järjesti ensimmäisen valtakunnallisen koulutustapahtuman Tampereella toukokuussa 2019. Monipuolinen ja laaja koulutus kokosi yhteen keliakiayhteisön vapaaehtoisia ympäri Suomen. Tapahtuma vietettiin toukokuisessa hellesäässä upeissa maisemissa Pyhäjärven rannalla Varalan urheiluopistossa.

Koulutusviikonlopun runsaasta tarjonnasta pystyi räätälöimään juuri itseään kiinnostavan kokonaisuuden. Mukana työpajoja vetämässä olivat mm. järjestökoulutuksen huippuammattilainen Salla Saarinen, Nettitiimin kouluttaja Janne Käenniemi, psykologi Hanna Herno ja iso liuta Keliakialiiton omia asiantuntijoita.

Lue tästä uutinen: "Jos muut olisivat tienneet, miten mukavaa G-festeillä on, olisivat tulleet kaikki!"

Tämä artikkeli näytetään kokonaan vain kirjautuneille käyttäjille

Kirjaudu sisään lukeaksesi koko artikkelin!

Kirjaudu