Voimavirtaa vapaaehtoistyöstä - innostavaa ja osallistavaa vapaaehtoistoimintaa

Su 26.9. klo 9.00–11.00

Vetäjä: Terhi Kolari, YTM, hyvinvointiohjaaja, kehittäjä, kouluttaja ja luennoitsija, yrittäjä Ihme ja innostus Oy

Vapaaehtoistoiminta antaa voimaa ja virtaa niin sinulle vapaaehtoisena kuin osallistujalle. Yhteisen onnistumisen ja innostumisen edellytyksenä on sujuva vuorovaikutus. Sunnuntaiaamun työpajassa kurkistamme vuorovaikutuksen perusteisiin psykologisten perustarpeiden näkökulmasta. Kuulemme, katsomme ja kohtaamme toisemme! Harjoittelemme käytännön harjoituksilla arvostavaa kohtaamista, innostumme yhteisestä tekemisestä ja tarkastelemme tunteiden vaikutusta vuorovaikutukseen. Saat matkaasi konkreettisia menetelmiä ja toimintatapoja, joita voit hyödyntää omassa vapaaehtoistoiminnassasi!

Työpajan ohjaajana toimii Terhi Kolari, jolla on pitkä kokemus vapaaehtoisten kouluttamisesta ja järjestötyöstä. Terhi edistää omassa yrityksessään Ihme ja innostus Oy:ssä työelämän myönteistä kehitystä ja toimii kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistäjänä IhanaElo®-ohjaajana. "Minun supervoimani on läsnäoleva kohtaaminen. Haluan innostaa sinutkin mukaan ilon ja ihmeen löytämiseen - se löytyy yhteisestä vuorovaikutuksestamme!"  Terhin työstä, taustoista ja kiinnostuksen kohteista voit lukea lisää osoitteesta www.ihmejainnostus.fi