Vapaaehtoisten tietolaari

Vapaaehtoisten tietolaariin on koottu vapaaehtoistoimintaan liittyvää materiaalia. Täältä löydät mm. yhdistystoiminnan vuosikellon ja muuta hallitustyöskentelyn tukimateriaalia, valmiita toimintamalleja tapahtumien järjestämiseen sekä erilaisia ohjeita ja lomakkeita. Jos sinulla on kysyttävää vapaaehtoistoiminnan materiaaleihin liittyen, ota yhteyttä vapaaehtoistoiminnan asiantuntija Minnaleena Ollanketoon.

Kampanjat ja vaikuttaminen

Keliakiaviikko 2019

Vuoden 2019 kampanjaviikon tavoitteena oli vähentää keliakian alidiagnostiikkaa. Oivalla oireet, kesytä keliakia! -kampanjalla edistimme tietoisuutta keliakiasta, jotta tietämättään keliakiaa sairastavat saavat diagnoosin ja terveydenhuollon ammattilaiset osaavat tutkia asiaa.

Keliakiaviikon 2019 tiedote

Somevaikuttajien haastaminen

Keliakiaviikon 2019 mediaosumat

Vuoden 2020 keliakiaviikon materiaali tulee tälle sivulle myöhemmin. Keliakiaviikkoa vietetään vuosittain viikolla 36.

Viestintä ja graafiset ohjeet

Liitteet Gluteeniton elämä -lehden väliin -ohje

Yhdistyksen logon käyttöohjeet

Ohje tapahtumakalenterin käyttöön. Tämä kuvallinen ohje opastaa, miten saat lisättyä yhdistyksesi tapahtumat Keliakialiiton sähköiseen tapahtumakalenteriin.

Huom! Ehdota tapahtumaa -kohdasta lisätyt tapahtumat tulevat viestinnän asiantuntijan sähköpostiin. Kun tapahtuma on viestinnän asiantuntijan sähköpostissa, hän lisää sen manuaalisesti verkkosivuille 2-5 työpäivän kuluessa. Ilmoitathan tapahtumat viimeistään viikkoa ennen tapahtumaa. Loma-aikoina mielellään jo hyvissä ajoin ennakoiden.