Vapaaehtoisten tietolaari

Vapaaehtoisten tietolaariin on koottu vapaaehtoistoimintaan liittyvää materiaalia. Täältä löydät mm. yhdistystoiminnan vuosikellon ja muuta hallitustyöskentelyn tukimateriaalia, valmiita toimintamalleja tapahtumien järjestämiseen sekä erilaisia ohjeita ja lomakkeita. Jos sinulla on kysyttävää vapaaehtoistoiminnan materiaaleihin liittyen, ota yhteyttä vapaaehtoistoiminnan asiantuntija Eliisa Girséniin.

Kampanjat ja vaikuttaminen

Keliakiaviikko 2019

Keliakiaviikon 2019 järjestämisohjeet. Kampanjaviikon tavoitteena vuonna 2019 on vähentää keliakian alidiagnostiikkaa. Oivalla oireet, kesytä keliakia! -kampanjalla edistämme tietoisuutta keliakiasta, jotta tietämättään keliakiaa sairastavat saavat diagnoosin ja terveydenhuollon ammattialiset osaavat tutkia asiaa.

Täältä voit tallentaa koneellesi Keliakiviikon logot. Saat ne talletettua hiiren oikealla näppäimellä klikkaamalla kuvan päällä ja valitsemalla "tallenna nimellä".

Koko 200 px, sopiva sähköpostin allekirjoitukseen ja someen

Koko 500 px, sopiva julkaisuihin (suomenkielinen)

Keliakiaviikon Facebook-kansikuva, jota voi käyttää yhdistyksen Facebook-tilin taustakuvana.

Kolme erilaista Instagram stories kuvaa

Keliakiaviikon viestintäohjeista löydät tietoa esimerkiksi sosiaalisen median päivityksiin, paikallismedian kontaktoimiseen ja valokuvaukseen liittyen.

Keliakiaviikon mediatiedote on valmis tiedote, jonka voi lähettää esimerkiksi paikallislehdille.

Keliakiaviikon julistepohja on saatavilla sekä A4 että A3 kokoisena. Julistetta voi tarvittaessa itse tulostaa.

Juliste A3 (suomenkielinen)

Juliste A4 (suomenkielinen)

Juliste A3 (ruotsinkielinen)

Juliste A4 (ruotsinkielinen)