Vapaaehtoisten tietolaari

Vapaaehtoisten tietolaariin on koottu vapaaehtoistoimintaan liittyvää materiaalia. Täältä löydät mm. yhdistystoiminnan vuosikellon ja muuta hallitustyöskentelyn tukimateriaalia, valmiita toimintamalleja tapahtumien järjestämiseen sekä erilaisia ohjeita ja lomakkeita. Jos sinulla on kysyttävää vapaaehtoistoiminnan materiaaleihin liittyen, ota yhteyttä vapaaehtoistoiminnan asiantuntija Minnaleena Ollanketoon.

Tästä osiosta löydät etsityimmät ja ajankohtaisimmat tiedostot

Ylimääräinen yhdistystiedote 2.4.2020

Keliakiaviikon toimintamalli, maaliskuun 2020 webinaari. Löydät esityksen myös "Koulutusten materiaaleista".

Yhdistystiedote maaliskuu 2020

Tarkennettu toimintasuunnitelma 2020

Tarkennettu talousarvio 2020

Yhdistysten verkkosivupohja uudistuu ja raikastuu, lue lisää tiedotteesta.

Gluteeniton elämä -lehden ilmoitusten jättöpäivät yhdistyksille vuonna 2020

Kampanjat ja vaikuttaminen

Gluteenitonta? Kyllä, kiitos! - Keliakiaviikko 31.8.–6.9.2020

Vuoden 2020 keliakiaviikon tavoitteena on lisätä tietoutta ja ymmärrystä gluteenittomasta ruokavaliosta. Kohderyhmänä ovat kaikki gluteenittomasta ruokavaliosta ja tuotteista eri syistä kiinnostuneet. Keliakiaviikkoa vietetään vuosittain viikolla 36.

Keliakiaviikon toimintamalli, maaliskuun 2020 webinaari

Vuoden 2020 keliakiaviikon materiaali tulee tälle sivulle myöhemmin.

Viestintä ja graafiset ohjeet

Ohjeet Teamsin käyttöön

Vinkkejä etäkokoukseen ja sähköiseen asiakirjahallintaan

Yhdistysten verkkosivupohja uudistuu, tiedote 2/2020

Gluteeniton elämä -lehden ilmoitusten jättöpäivät yhdistyksille vuonna 2020

Liitteet Gluteeniton elämä -lehden väliin -ohje

Yhdistyksen logon käyttöohjeet

Ohje tapahtumakalenterin käyttöön. Tämä kuvallinen ohje opastaa, miten saat lisättyä yhdistyksesi tapahtumat Keliakialiiton sähköiseen tapahtumakalenteriin.

Huom! Ehdota tapahtumaa -kohdasta lisätyt tapahtumat tulevat viestinnän asiantuntijan sähköpostiin. Kun tapahtuma on viestinnän asiantuntijan sähköpostissa, hän lisää sen manuaalisesti verkkosivuille 2-5 työpäivän kuluessa. Ilmoitathan tapahtumat viimeistään viikkoa ennen tapahtumaa. Loma-aikoina mielellään jo hyvissä ajoin ennakoiden.