Webinaarit

Keliakialiitto järjestää jäsenilleen ja muutaman kerran vuodessa myös muulle yleisölle avoimia webinaareja. Webinaari on verkkoluento, jota voi seurata älypuhelimesta, tabletista, läppäristä tai pöytäkoneesta toimivalla verkkoyhteydellä.

Webinaari kestää 45–60 minuuttia. Asiantuntijan luentoon on varattu 30–40 minuuttia, minkä jälkeen asiantuntija vastaa osallistujien kysymyksiin. Kysymyksiä voi esittää webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta. Webinaarit ovat maksuttomia ja ne järjestetään opintokeskus Siviksen tuella.

Verkkokeskusteluilloissamme voit kuulla muiden gluteenitonta ruokavaliota noudattavien kokemuksia ja jakaa halutessasi myös omia kokemuksiasi illan aiheesta.

Jäsenille tarkoitetut webinaarit

Jäsenwebinaarit on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheilleen. Webinaareihin on ilmoittauduttava viimeistään webinaaripäivänä kello 12 mennessä. Webinaareihin pitää ilmoittautua myös siinä tapauksessa, että katsoo vain tallenteen.

Vuoden 2024 webinaarit

Paino hallintaan gluteenittomasti
Torstaina 22.2. kello 18.00

IBS ja keliakia
Keskiviikkona 20.3. kello 18.00

Ilmoittaudu kirjautumalla jäsensivuille

• Ilmoittaudu jäsenluennoille kirjautumalla sivun alaosasta.
  • Kirjautuminen tapahtuu jäsennumerollasi, jonka löydät Gluteeniton elämä -lehden takasivulta, jäsenkortista, mobiilijäsenkortista tai jäsenmaksulaskusta.
  • Salasanasi on jäseneksi liittymisen hetkellä käytössä ollut postinumerosi.

Kokemuksia jakamassa -verkkokeskustelut

Keliakialiiton järjestämät Kokemuksia jakamassa -verkkokeskusteluillat ovat tilaisuuksia, joissa pääsee kuulemaan muiden gluteenitonta ruokavaliota noudattavien kokemuksia ja jakamaan halutessaan myös omia kokemuksia muiden osallistujien kanssa illan aiheesta.

Keskusteluiltaa alustetaan kokemustarinalla, jonka jälkeen voi vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia vertaisten kanssa. Keskustelua johdattavat keliakiajärjestön kokemuspuhuja ja vertaistukija. Verkkokeskustelu toteutetaan Microsoft Teamsillä.

Keliakia sairautta edelsi maksatulehdukset ja erilaiset ruokavaliokokeilut

Aika: Keskiviikkona 7.2.2024 klo 18–19.15

Kokemuspuhuja Tiina kävi pitkän tien keliakian toteamiseen. Ennen keliakiaepäilystä hänellä ehdittiin kahdesti todeta ja hoitaa autoimmuunihepatiitti. Herkän vatsan takia hän kokeili myös vaihtoehtoruokavaliota, josta koki hetkellisesti saavansa myös apua. Keliakia löytyi vuonna 2004 ja Sjögrenin oireyhtymä 2018.

Ilmoittaudu sähköisellä lomakkeella 6.2. klo 14 mennessä.

Tämä artikkeli näytetään kokonaan vain kirjautuneille käyttäjille

Kirjaudu sisään lukeaksesi koko artikkelin!

Kirjaudu