Webinaarit

Keliakialiitto järjestää jäsenilleen webinaareja. Webinaari on verkkoluento, jota voi seurata älypuhelimesta, tabletista, läppäristä tai pöytäkoneesta toimivalla verkkoyhteydellä.

Kevään 2020 webinaarien aiheina ovat gluteenittomat valinnat, hyvät rasvavalinnat, tämän hetken ja huomisen keliakiatutkimus sekä gluteeniton ruoanvalmistus

Webinaari kestää 45 minuuttia. Asiantuntijan luentoon on varattu 20–30 minuuttia, minkä jälkeen asiantuntija vastaa osallistujien kysymyksiin. Kysymyksiä voi esittää webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta.

Webinaarit ovat maksuttomia.

Tulevat webinaarit

• Keliakiatutkimus tänään ja huomenna, torstai 2.4.2020  klo 18

Missä mennään keliakiatutkimuksessa ja keliakian hoidossa tällä hetkellä? Lääketieteen tohtori Laura Kivelä kertoo keliakiatutkimuksen uusimmista tuulista. Webinaarista ei tule tallennetta.

• Huolehdi hyvinvoinnistasi koronan keskellä, keskiviikkona 15.4.2020 klo 18 UUSI!

Psykologi Hanna Herno kertoo vinkkejä miten jaksaa tässä erikoisessa tilanteessa, kun koronavirus eristää meitä koteihin ja haastaa löytämään uusia tapoja viettää arkea. Ilmoittautuneet saavat webinaarista tallenteen.

• Vinkkejä gluteenittomaan ruoanvalmistukseen, keskiviikkona 6.5.2020 klo 18 UUSI!

Oletko haaveillut kunnon ruskeasta kastikkeesta gluteenittomana tai pohdit, millä gluteenittomat muikut kannattaisi leivittää?  Kysy mieltäsi askarruttavia kysymyksiä gluteenittomasta ruoanvalmistuksesta ja Keliakialiiton HoReCa-asiantuntija Eija Lindberg vastaa. Leivontavinkkejä jaamme syksyllä. Ilmoittautuneet saavat webinaarista tallenteen.

• Gluteeniton matkailu, WEBINAARI SIIRTYY PIDETTÄVÄKSI MYÖHEMMIN

Askarruttaako gluteeniton matkailu? Mitä pitää huomioida matkaa varatessa ja ennen matkalle lähtöä? Miten vältän kontaminaation? Muun muassa näihin kysymyksiin ovat vastaamassa keliakialiiton asiantuntijat Marjo Jokinen ja Minna Halve

Ilmoittaudu Keliakialiiton jäsenten webinaariin

Webinaarit on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheilleen. Webinaareihin tulee ilmoittautua viimeistään webinaaria edeltävänä päivänä klo 12 mennessä.

Kirjaudu näille sivuille jäsennumerollasi ja ilmoittaudu mukaan! Jäsennumerosi löydät Gluteeniton elämä -lehden takasivulta, jäsenkortista ja mobiilijäsenkortista. Salasanasi on vuonna 2015 tai sen jälkeen käytössäsi ollut kotiosoitteesi postinumero.

Webinaari-ilmoittautuminen jäsenille kirjautumisen takana.

Tämä artikkeli näytetään kokonaan vain kirjautuneille käyttäjille

Kirjaudu sisään lukeaksesi koko artikkelin!

Kirjaudu