Webinaarit

Keliakialiitto järjestää jäsenilleen ja välillä myös suurelle yleisölle webinaareja. Webinaari on verkkoluento, jota voi seurata älypuhelimesta, tabletista, läppäristä tai pöytäkoneesta toimivalla verkkoyhteydellä.

Webinaari kestää 45–60 minuuttia. Asiantuntijan luentoon on varattu 30–40 minuuttia, minkä jälkeen asiantuntija vastaa osallistujien kysymyksiin. Kysymyksiä voi esittää webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta.

Webinaarit ovat maksuttomia.

Webinaareihin tulee ilmoittautua myös siinä tapauksessa, että katsoo vain tallenteen. Ilmoittautumislinkit ovat tämän tekstiosuuden alapuolella. Tekstiosuuteen pääsee, kun kirjautuu ensin omalla käyttäjätunnuksella ja salasanalla verkkosivuille. Ilmoittautuminen päättyy webinaaripäivänä klo 12.

Tulevat webinaarit

Huom! Ilmoittautuminen jäsewebinaareihin on kirjautumisen takana tämän tekstiosuuden alapuolella. Ilmoittautuminen päättyy webinaaripäivänä klo 12. Huomioithan, että myös saadaksesi linkin tallenteeseen sinun tulee ilmoittautua webinaariin.

• Keliakia - uusi kansansairautemme?, torstaina 24.2.2022 klo 18

Lääketieteen tohtori Juha Taavela luennoi keliakian ja gluteeniherkkyyden yleistymisestä, diagnosoimattomaan keliakiaan liittyvistä
riskeistä ja lääkehoidon roolista keliakian ruokavaliohoidon rinnalla. Keliakialiitto palkitsi Taavelan Vuoden 2021 keliakiatutkijana.

• Esittelyssä gluteenittomia kauratuotteita, torstaina 24.3.2022 klo 18

Yleisön toiveesta tämä webinaari toteutetaan yhteistyössä gluteenittomia tuotteita valmistavien yritysten kanssa. Webinaarissa kotimaisten yritysten asiantuntijat esitelevät omia kauratuotteitaan ja antavat niille käyttövinkkejä.

• Uusien jäsenten ilta, tammi-, huhti- ja elokuussa

Uudet jäsenet saavat henkilökohtaisen kutsun osallistua uusien jäsenten iltaan. Iltoja järjestetään kolme kertaa vuoden 2022 aikana, tammi-, huhti- ja elokuussa. Ensimmäinen ilta pidetään 26.1. Illan aikana Keliakialiiton asiantuntijat kertovat järjestön palveluista jäsenille sekä keliakian ja gluteenittoman ruokavalion perusteista. Jos et saanut kutsua, kirjaudu sivuille jäsentunnuksilla ja ilmoittaudu mukaan seuraavan osion alapuolelta.

Ilmoittaudu Keliakialiiton jäsenten webinaariin

Jäsenwebinaarit on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän perheilleen. Pieni osa webinaareista on kaikille avoimia. Webinaareihin tulee ilmoittautua viimeistään webinaaripäivänä kello 12 mennessä.

Kirjaudu näille sivuille jäsennumerollasi ja ilmoittaudu mukaan! Jäsennumerosi löydät Gluteeniton elämä -lehden takasivulta, jäsenkortista ja mobiilijäsenkortista. Salasanasi on jäseneksi liittymisen hetkellä ollut postinumerosi.

Webinaari-ilmoittautuminen jäsenille kirjautumisen takana.

Kokemuksia jakamassa -verkkokeskustelut

Keliakialiiton järjestämät Kokemuksia jakamassa -verkkokeskusteluillat jäsenille jatkuvat. Kevään aikana kuullaan kolme kokemustarinaa.

Keskusteluiltaa alustetaan kokemustarinalla, jonka jälkeen voi vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia vertaisten kanssa. Keskustelua johdattavat keliakiajärjestön kokemuspuhuja ja vertaistukija. Verkkokeskustelu toteutetaan Microsoft Teamsillä.

• Luukato yllätti salakavalasti

Aika: Keskiviikkona 9.2. klo 18–19.15

Alustajana kokemustoimija Liisa Joensuu. Ilmoittaudu 9.2. klo 12 mennessä.

• Gluteenitonta, laktoositonta ja FODMAP-mukaista, kiitos!

Aika: Tiistaina 22.3. klo 18–19.15

Alustajana kokemuspuhuja Tarja Kvarnström ja keskustelua ohjaa vertaistukija Irma Hellgren. Ilmoittaudu 22.3. klo 12 mennessä.

• Kokemuksia gluteenittomasta grillailusta

Aika: Keskiviikkona 11.5. klo 18–19.15

Alustajana kokemustoimija ja vertaistukija Irma Hellgren. Ilmoittaudu 11.5. klo 12 mennessä.

Tämä artikkeli näytetään kokonaan vain kirjautuneille käyttäjille

Kirjaudu sisään lukeaksesi koko artikkelin!

Kirjaudu