Löydä uusia vapaaehtoisia! -koulutus, Tampere

• Aika
  • Järjestäjä Keliakialiitto
  • Paikka Keliakialiiton toimisto, Hammareninkatu 7, 33100 Tampere

Löydä uusia vapaaehtoisia! -koulutuskiertueella perehdytään vapaaehtoistehtävien suunnitteluun, uusien vapaaehtoisten etsintään ja vapaaehtoisten vastaanottamiseen. Koulutukseen ovat tervetulleita yhdistysten luottamushenkilöt ja muut vapaaehtoiset, yhdistysten työntekijät sekä vapaaehtoistoiminnan koordinoinnista kiinnostuneet.

Koulutusta on tarjolla kymmenellä paikkakunnalla. Tampereella koulutus järjestetään keskiviikkona 10.4. Ilmoittautuminen päättyy 2.4.

Kahvit tarjolla jo kello 17 alkaen.

Ilmoittautumiset kaikkiin koulutuksiin tästä.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Allergia-, Iho- ja Astmaliiton sekä Opintokeskus Siviksen kanssa.

Koulutus on maksuton jäsenjärjestön jäsenille ja sisältää tarjoilun. Matka- ym. kuluista vastaa jokainen itse, ellei osallistujan taustayhdistys ole tehnyt päätöstä tukea osallistujien matkakuluja tai järjestää yhteiskuljetusta.

Kouluttajina toimivat Keliakialiiton vapaaehtoistoiminnan asiantuntijat sekä yhteistyökumppaneiden järjestöasiantuntijat.

Peruutusehdot: Ilmoittautuminen on tarjoilun vuoksi sitova. Peruuttamatta jätetystä paikasta tai alle viikon sisällä tapahtuvista peruutuksista perimme ilmoittautuneelta 15 euroa. Peruutukset tulee tehdä osoitteeseen vapaaehtoistoiminta@keliakialiitto.fi tai puhelimitse 050 383 0720.