Webinaarit

Keliakialiitto järjestää webinaareja eli verkkoluentoja, joita voi seurata verkon välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Ilmoittaudu ja tule mukaan!

Osallistu webinaareihin

Keliakialiitto järjestää webinaareja eli verkkoluentoja, joita voi seurata verkon välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Suurin osa webinaareista on tarkoitettu ainoastaan Keliakialiiton jäsenille ja heidän läheisilleen.

Webinaari kestää noin 60 minuuttia. Asiantuntijalle voi esittää kysymyksiä webinaarin aikana chatin eli keskustelualueen kautta. Webinaarit ovat maksuttomia ja ne järjestetään opintokeskus Siviksen tuella.

Webinaarit tallennetaan ja ne ovat katsottavissa kahden viikon ajan webinaarin esittämisestä. Webinaareihin tulee ilmoittautua webinaaripäivänä klo 12 mennessä.

Webinaareihin ilmoittautuminen

Jäsen: Löydät ilmoittautumislinkin Gluteeniton elämä -lehdestä, sähköisestä jäsenten uutiskirjeestä tai sähköisestä jäsenkortista. Osallistumisohjeet lähetetään sähköpostiin.

Kaikille avoimiin webinaareihin pääsee ilmoittautumaan webinaaritiedon yhteydessä olevan ilmoittautumislinkin kautta.

Vuoden 2024 webinaarit

Durra ja teff gluteenittomassa leivonnassa

Etsitkö uutta twistiä leivontaharrastukseesi tai ruoanvalmistukseen? Durra ja teff ovat tällä hetkellä suosittuja raaka-aineita gluteenittomassa leivonnassa. Joko olet testannut niitä? Durra ja teff ovat mainioita vaihtoehtoja myös hyvän ravintosisältönsä vuoksi.

Tule kuuntelemaan webinaariin tuotekehittäjä Helena Kemppaisen vinkit, miten durraa ja teffiä voi käyttää monipuolisesti gluteenittomassa ruokavaliossa.

Aika: Maanantai 29.4.2024 kello 18.00

Webinaari on tarkoitettu Keliakialiiton jäsenille ja heidän läheisilleen. Ilmoittautuminen päättyy webinaaripäivänä klo 11.

Kirjaudu jäsenkorttiin

IBS ja keliakia

Monella keliakian kanssa elävällä on myös IBS. Kun gluteenittomuuden kanssa tulee olla tarkkana ja suoliston oireita aiheuttaa muukin ruoka, saattaa tuntua, että ruokarajoitteet hallitsevat ruokailua. Millaisiin seikkoihin ruokavaliossa on tällöin hyvä kiinnittää huomiota? Miten FODMAP-ruokavalio soveltuu keliakiaa sairastavalle? Miten ärtyvän suolen oireyhtymän ja keliakian kanssa elävä voi varmistaa riittävän ravintoaineiden saannin?

Muun muassa näihin kysymyksiin vastauksia antaa Keliakialiiton ravitsemusterapeutti Miika Wynne-Ellis.

Webinaari järjestettiin yhteistyössä IBD ja muut suolistorairaudet ry:n kanssa 20.3.2024.

Katso tallenne

Webinaareista sanottua:

Todella onnistunut webinaari.

Luennoitsija puhui selkeästi ja rennosti.

Hyvä ja inspiroiva luennoitsija, jota oli mukava kuunnella.