Keliakialiiton verkkokeskusteluilta: Hoitamaton keliakia tahattoman lapsettomuuden taustalla

• Aika
  • Järjestäjä Keliakialiitto

Marika ja hänen puolisonsa kipuilivat vuosia tahattoman lapsettomuuden kanssa. Illan kokemuspuhuja Marika kävi läpi raskaita hedelmöityshoitoja, keskenmenoja ja koki pitkäaikaista surua. Myöhemmin Marikalla diagnosoitiin keliakia ja vuoden kuluttua ruokavaliohoidon aloittamisesta hän tuli luonnollisesti raskaaksi.

Ilmoittaudu sähköisellä lomakkeella 24.4. kello 14 mennessä.

Keliakialiiton järjestämät Kokemuksia jakamassa -verkkokeskusteluillat ovat jäsentilaisuuksia, joissa pääsee kuulemaan muiden gluteenitonta ruokavaliota noudattavien kokemuksia ja jakamaan halutessaan myös omia kokemuksia muiden osallistujien kanssa illan aiheesta.
​​​​​​
Keskusteluiltaa alustetaan kokemustarinalla, jonka jälkeen voi vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia vertaisten kanssa. Keskustelua johdattavat keliakiajärjestön kokemuspuhuja ja vertaistukija/liiton vapaaehtoistoiminnan asiantuntija.

Verkkokeskustelu toteutetaan Microsoft Teamsillä.