Tervetuloa Lautasella-messuille

Keliakialiitto ja Messukeskus järjestävät Lautasella-messut Messukeskuksessa Helsingissä la-su 9.–10.4.2022.
Messut ovat omana tapahtumaan suosittujen Kevätmessujen yhteydessä. Kävijä pääsee samalla lipulla ja edulliseen jäsenhintaan Kevätmessuille ja Lähiruoka & luomu -tapahtumaan!

Lautasella 2022 -messutapahtuma kokoaa eri erityisruokavaliot saman katon alle Helsingin Messukeskukseen. Gluteeniton elämä -alueella esitellään, myydään ja maistatetaan pelkästään gluteenittomia tuotteita. Tule herkuttelemaan turvallisesti ja tekemään edullisia ostoksia kassikaupalla! Asiantuntijoiden luennot ja tietoiskut antavat ideoita ja vinkkejä hyvään, turvalliseen ja maukkaaseen arkeen.

Päivitämme Gluteeniton elämä -alueen näytteilleasettajia tälle sivulle tammikuusta 2022 alkaen.

Varaa nyt ajankohta kalenteriisi ja me tapaamme huhtikuussa Lautasella-messuilla! Lipunmyynti on jo auki, eli voit ostaa Lautasella-liput vaikkapa joululahjaksi.

Tutustu tässä tarkemmin messutapahtumaamme.

Keliakialiiton jäsenille messuliput alehintaan!

Keliakialiiton jäsenet saavat messuliput tuntuvalla alennuksella Messukeskuksen verkkokaupasta.  Jos messut koronatilanteen takia siirtyvät, ostettu lippu käy sellaisenaan seuraavassa tapahtumassa.

• verkkokaupasta aikuisten lippu 11euroa (normaali 17–20 euroa)
  • verkkokaupasta 2 päivää aikuiset 21 euroa (normaali 30–35euroa)
  • Keliakialiiton jäsenten alennuskoodit löydät täältä, kun olet kirjautunut sivuillemme jäsennumerollasi. Alennuskoodi on myös uusimmassa Gluteeniton elämä -lehdessä.
  • Liity Keliakialiiton jäseneksi täältä. Jäsenyytemme maksaa vain 28 euroa vuodessa, eli messulippualennus kattaa jo ison osan jäsenmaksusta. Monet yhdistyksistämme järjestävät messuille myös yhteisiä bussikuljetuksia.

Varaa nyt osastopaikkasi – täällä sinun yrityksesi tulee olla mukana!

Tulossa on iloinen messutapahtuma, jossa kohdataan kasvokkain aitoja asiakkaita, käydään kauppaa ja fiilistellään ainutlaatuisessa messutunnelmassa. Nämä ovat kuluttajamessut ja kävijämme haluavat erityisesti tehdä gluteenittomia ostoksia.
Kävijä pääsee samalla lipulla ja edulliseen jäsenhintaan Kevätmessuille ja Lähiruoka & luomu -tapahtumaan! Näin voimme tarjota teille entistä laajempaa näkyvyyttä ja suuremman asiakasryhmän.​

​Keliakialiitto vastaa messujen Gluteeniton elämä -alueen osastomyynnistä.

Voit varata meiltä näyttelytilan ja suunnitella osaston itse​ tai voit valita valmiin myyntiosaston. ​
A.) Varaa näyttelytilaa ja täydennä osastopaikkasi haluamillasi rakenteilla, kalusteilla ja tekniikalla.​
Lautasella-myyntimateriaali (messukeskus.com)

​TAI

B.) Valitse helppo ja tehokas valmis osasto. Myyntiosaston hintaan sisältyy:

näyttelytila
valkoiset seinät
otsalautateksti tai -logo (ei otsalaudattomissa osastoissa)
matto
perusvalaistus: monimetallivalaisin 1 kpl / otsalautametri (kulmaosastoissa vain pidemmällä sivulla)
osaston pystytys- ja purkutyö sekä alkusiivous.

Ota yhteyttä, niin voimme yhdessä varata teille sopivan paikan Gluteeniton elämä -alueelta!

Ota yhteyttä:

Marjo Jokinen

marjo.jokinen(at)keliakialiitto.fi

Tuoteryhminä messutapahtumassa ovat:

• Gluteenittomat tuotteet ja palvelut
  • Vegaanituotteet
  • Allergiaruokavaliot
  • Raakaruoka

Miten osallistua?

• voit varata tilan ja suunnitella mieleisesi osaston itse
  • voit valita pakettiosaston valmiista vaihtoehdoista
  • voit näkyä Keliakialiiton ja Messukeskuksen mainospaikoissa