I love me -messut: uutuutena I love gluten-free -alue

Keliakialiitto ja Messukeskus toteuttavat I love me 2021 -messujen yhteydessä uuden I love gluten-free -alueen. Messut järjestetään Messukeskuksessa Helsingissä pe–su 22.–24.10.2021.

I love me 2021 on kolme päivää tyyliä, terveyttä ja hyvää oloa! Tapahtumassa on tänä vuonna ensi kertaa mukana täysin gluteeniton alue I love gluten-free. I love gluten-free -alue rakentuu osaksi I love me -messuja.

Tule tutustumaan monipuolisesti gluteenittomiin tuotteisiin, tee herkullisia ostoksia ja nappaa käyttöösi parhaat vinkit!

Messuilla on myös luentoja ja tietoiskuja gluteenittomuudesta sekä liput edullisesti jäsenillemme. Gluteenittomuus huomioidaan tapahtuman kahvila- ja ravintolapalveluissa. Tarkempi ohjelma sekä lisätietoja tulossa elokuussa.

Messut järjestetään Messukeskuksessa osoitteessa Messuaukio 1, Helsinki.

Lue lisää: iloveme.fi

I love me & I love gluten-free: aikataulu ja liput

Liput ja aukioloajat

I love me -messut ovat avoinna 22.–24.10.2021 pe klo 10–19 ja la–su klo 10–18. Messut järjestetään Messukeskuksessa osoitteessa Messuaukio 1, Helsinki.

Keliakialiiton jäsenet saavat liput alennushintaan syöttämällä verkkokaupassa alennuskoodin.

• Aikuisen lippu etuhintaan: 11 € (norm. 17–19 €), lauantailippu 16 € (norm. 18–19 €), 3 päivän kokoaikalippu 19 € (norm. 30/32 €).
  • Valitse Messukeskuksen verkkokaupassa aikuisten lippu ja määrä. Klikkaa osta.
  • Alennuskoodit: Aikuiset 1 päivän lippu pe tai su koodi KELIA1, lauantailippu koodi KELIA2 ja kokoaikalippu koodi KELIA3.
  • Siirry kassalle, syötä alennuskoodi kenttään ja klikkaa käytä-näppäintä.

I love me & I love gluten-free: näytteilleasettajat

Tervetuloa näytteilleasettajaksi I love gluten-free -alueelle. Osastomyynti on alkanut!

Keliakialiitto vastaa I love gluten-free -alueen osastomyynnistä.

Keliakialiitto ja Messukeskus toteuttavat 22.–24.10.2021 pidettävien I love me -messujen yhteydessä uuden I love gluten-free -alueen.
I love gluten-free -alue rakentuu osaksi I love me-messuja.

Tämä on täysin gluteeniton alue, jossa saa myydä, esitellä ja maistattaa vain gluteenittomia tuotteita. Täällä kohtaavat aidot, kiinnostuneet asiakkaat ja gluteenittomat yritykset!

Vuonna 2019 I love me -messuilla vieraili huikeat 60 000 kävijää! Näin voimme tarjota teille entistä laajempaa näkyvyyttä ja suuremman asiakasryhmän.​

Hyödynnä nyt ennakkovaraajan etu -15 % näyttelytilasta 30.6. saakka!

• Varaa näyttelytilaa ja täydennä osastopaikkasi haluamillasi rakenteilla, kalusteilla ja tekniikalla.
  • Katso osastoratkaisut ja osallistumisehdot: I love me – mediakortti 2021 (messukeskus.com)
  • Huomioi, että osastoihin kuuluu messustartti 520 € (sis. pistorasia 16A 230V 3,6kW ja sähkön kulutus ja näkyvyys- ja ympäristömaksu)
  • Katso Yleiset osallistumisehdot: Info - eMessukeskus
  • Osallistuminen laskutetaan ennen tapahtumaa, eräpäivä 20.8.2021.

Näytteilleasettaja, otathan yhteyttä:
markkinoinnin asiantuntija Marjo Jokinen,
marjo.jokinen(at)keliakialiitto.fi,  p. (03) 2541 432

Lautasella-messut 2022

Keliakialiitto ja Messukeskus järjestävät Lautasella-messut Messukeskuksessa Helsingissä 9.–10.4.2022. Messut pidetään jälleen samaan aikaan Kevätmessujen kanssa.

Lautasella 2022 -messutapahtuma kokoaa eri erityisruokavaliot saman katon alle Helsingin Messukeskukseen. Gluteeniton elämä -alueella esitellään, myydään ja maistatetaan pelkästään gluteenittomia tuotteita. Luennot, tietoiskut ja näytöskeittiön esitykset antavat ideoita ja vinkkejä hyvään, turvalliseen ja maukkaaseen arkeen.

Tutustu tässä tarkemmin messutapahtumaamme.

Varaa nyt osastopaikkasi – täällä sinun yrityksesi tulee olla mukana!

Keliakialiitto vastaa messujen Gluteeniton elämä -alueen osastomyynnistä sekä näkyvyyksistä. Katso lisätiedot osastopaikoista emessukeskus.com. Kokeile emessukeskuksen sivuilla eri osastovaihtoehtoja.

Valitse helppo ja tehokas valmis osasto. Myyntiosaston hintaan sisältyy:

• näyttelytila
  • valkoiset seinät
  • otsalautateksti tai -logo (ei otsalaudattomissa osastoissa)
  • matto
  • perusvalaistus: monimetallivalaisin 1 kpl / otsalautametri (kulmaosastoissa vain pidemmällä sivulla)
  • osaston pystytys- ja purkutyö sekä alkusiivous.

Varaa näyttelytilaa ja täydennä osastopaikkasi haluamillasi rakenteilla, kalusteilla ja tekniikalla. Voit myös erottua eduksesi premiumosastolla.
Ota yhteyttä, niin voimme yhdessä varata teille sopivan paikan Gluteeniton elämä -alueelta!

Ota yhteyttä:

Marjo Jokinen

marjo.jokinen(at)keliakialiitto.fi

Tuoteryhminä messutapahtumassa ovat:

• Gluteenittomat tuotteet ja palvelut
  • Vegaanituotteet
  • Allergiaruokavaliot
  • Raakaruoka

Miten osallistua?

• voit varata tilan ja suunnitella mieleisesi osaston itse
  • voit valita pakettiosaston valmiista vaihtoehdoista
  • voit näkyä Keliakialiiton ja Messukeskuksen mainospaikoissa
  • voit olla mukana markkinoinnissa
  • voit toteuttaa ohjelmaa kanssamme

Tunnelmia Lautasella 2019 -messuista

Lautasella 2019 -messut järjestettiin pe–la 5.–6.4.2019 Messukeskuksessa Helsingissä. Lautasella-messuille osti lipun 4000 kävijää. Lisäksi messuilla poikkesi kävijöitä Kevätmessuilta, joten kokonaiskävijämäärä on suurempi. Tapahtumissa vieraili kahden päivän aikana yhteensä 32 000 kävijää.

Lautasella 2019 -messut järjestivät Messukeskus ja Keliakialiitto, ja yhteistyökumppaneina toimivat Allergia-, iho- ja astmaliitto, Crohn ja Colitis ry, Elävä raakaravinto ry, Suomen Diabetesliitto ry ja Vegaaniliitto ry.

"Tämähän on keliaakikon taivas". Kävijät tyytyväisiä Lautasella 2019 -messuihin