I love me -messut siirtyvät syksyyn 2022

Helsingin Messukeskuksessa järjestettävät I love me -messut siirtyvät syksyltä 2021 syksylle 2022. Tänä syksynä I love me -messuilla oli tarkoitus olla ensimmäistä kertaa I love gluten-free -alue.

I love me 2022 järjestetään perjantaista sunnuntaihin 21.–23.10.2022.  Jo ostetut messuliput käyvät sellaisenaan myös ensi vuoden tapahtumassa tai ne ovat vaihdettavissa Messukeskuksen lahjalippuun.

Messukeskuksen mukaan aluehallintoviraston ohjeistus sisätilatapahtumien vapautumisesta tuli I love me -messujen kannalta myöhään. Tästä syystä lokakuulle suunniteltu I love me siirtyy ensi vuoteen.

Messukeskuksessa päästään järjestämään muita messuja tulevina syyskuukausina, mutta tilanne on vaikuttanut yritysten valmistautumismahdollisuuksiin. Myös monet I love me -messujen näytteilleasettajat tekivät suunnitelmansa aluehallintoviraston elokuisten rajoitusten pohjalta.

– Varmuutta messujen järjestämiseen ei saatu ajoissa, ja valmistelujen aikaraja tuli vastaan. I love me on voimakkaasti myyntitapahtuma ja tuotevarastojen täydentäminen ottaa yrityksiltä oman aikansa. Lisähaastetta järjestelyihin tuo näille toimialoille ominainen erityispiirre: kauneus- ja terveyspalvelujen markkinoiminen on vaikeaa, jos lähelle tuleminen ja asiakkaan koskettaminen erilaisia hoitoja ja testejä demotessa ei ole mahdollista, sanoo I love me -messujen Business Manager Lumia Ankkuri.

Lautasella-messut 2022

Keliakialiitto ja Messukeskus järjestävät Lautasella-messut Messukeskuksessa Helsingissä 9.–10.4.2022. Messut pidetään jälleen samaan aikaan Kevätmessujen kanssa.

Lautasella 2022 -messutapahtuma kokoaa eri erityisruokavaliot saman katon alle Helsingin Messukeskukseen. Gluteeniton elämä -alueella esitellään, myydään ja maistatetaan pelkästään gluteenittomia tuotteita. Luennot, tietoiskut ja näytöskeittiön esitykset antavat ideoita ja vinkkejä hyvään, turvalliseen ja maukkaaseen arkeen.

Tutustu tässä tarkemmin messutapahtumaamme.

Varaa nyt osastopaikkasi – täällä sinun yrityksesi tulee olla mukana!

Keliakialiitto vastaa messujen Gluteeniton elämä -alueen osastomyynnistä sekä näkyvyyksistä. Katso lisätiedot osastopaikoista emessukeskus.com. Kokeile emessukeskuksen sivuilla eri osastovaihtoehtoja.

Valitse helppo ja tehokas valmis osasto. Myyntiosaston hintaan sisältyy:

• näyttelytila
  • valkoiset seinät
  • otsalautateksti tai -logo (ei otsalaudattomissa osastoissa)
  • matto
  • perusvalaistus: monimetallivalaisin 1 kpl / otsalautametri (kulmaosastoissa vain pidemmällä sivulla)
  • osaston pystytys- ja purkutyö sekä alkusiivous.

Varaa näyttelytilaa ja täydennä osastopaikkasi haluamillasi rakenteilla, kalusteilla ja tekniikalla. Voit myös erottua eduksesi premiumosastolla.
Ota yhteyttä, niin voimme yhdessä varata teille sopivan paikan Gluteeniton elämä -alueelta!

Ota yhteyttä:

Marjo Jokinen

marjo.jokinen(at)keliakialiitto.fi

Tuoteryhminä messutapahtumassa ovat:

• Gluteenittomat tuotteet ja palvelut
  • Vegaanituotteet
  • Allergiaruokavaliot
  • Raakaruoka

Miten osallistua?

• voit varata tilan ja suunnitella mieleisesi osaston itse
  • voit valita pakettiosaston valmiista vaihtoehdoista
  • voit näkyä Keliakialiiton ja Messukeskuksen mainospaikoissa
  • voit olla mukana markkinoinnissa
  • voit toteuttaa ohjelmaa kanssamme

Tunnelmia Lautasella 2019 -messuista

Lautasella 2019 -messut järjestettiin pe–la 5.–6.4.2019 Messukeskuksessa Helsingissä. Lautasella-messuille osti lipun 4000 kävijää. Lisäksi messuilla poikkesi kävijöitä Kevätmessuilta, joten kokonaiskävijämäärä on suurempi. Tapahtumissa vieraili kahden päivän aikana yhteensä 32 000 kävijää.

Lautasella 2019 -messut järjestivät Messukeskus ja Keliakialiitto, ja yhteistyökumppaneina toimivat Allergia-, iho- ja astmaliitto, Crohn ja Colitis ry, Elävä raakaravinto ry, Suomen Diabetesliitto ry ja Vegaaniliitto ry.

"Tämähän on keliaakikon taivas". Kävijät tyytyväisiä Lautasella 2019 -messuihin